Á.SZ.F.

A RENDELÉSRŐL, VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK

Általános szolgáltatási feltételek

hangszerarzenál.hu egy dinamikusan fejlődő és hatalmas raktárkészlettel rendelkező internetes áruház, amely mögött Magyarország egyik piacvezető hangszerkereskedése áll. Stábunk igyekszik a legszélesebb árukínálatot nyújtani, emellett hasznos hang- és hangszertechnikai leírásokkal kedveskedni a vásárlóknak.

Hogyan használhatom az oldalt?

Az oldalon található termékek, és cikkek böngészéséhez nem szükséges regisztráció, a fórum használatához és a vásárláshoz igen.

Hogyan vásárolhatok az oldalon?

  1. Első lépés mindenképp a regisztráció, ahol pár adatot meg kell adni a vásárlás menetéhez.
  2. A sikeres regisztráció után (amelyről tájékoztató e-mailt is küldünk) be kell jelentkezni az oldalra.
  3. A sikeres belépés után ki kell választani a kívánt terméket, majd kosárba rakni és meg kell határozni a mennyiséget.
  4. Ha meghatároztuk a vásárolandó termékeket, akkor a "Pénztár" gombra kattintva folytassuk a vásárlást.
  5. Ha a szállítási cím különbözik a számlázási címtől, akkor adjuk meg a termék kiszállítási helyét.
  6. Válasszon szállítási módot (bruttó 19.900 Ft vásárlás felett ezt mi álljuk)
  7. Válasszon fizetési módot (a termékek adatlapjain feltüntetett árak bruttó árak és Forintban értendőek).
  8. Majd a végén, a vásárlási feltételek elfogadása után lehet véglegesíteni a rendelést, amelyről egy megerősítő e-mailt is küldünk.
  9. A rendelés után munkatársunk hamarosan felveszi a kapcsolatot a rendelés megerősítése érdekében, rendelése ekkor kerül feldolgozásra, a megbízást ekkor vállaljuk el.
  10. Kérjük az átvétel után, ellenőrizze, hogy az átvett termék megegyezik-e az Ön által rendelt termékkel, ha eltérést talál kérjük jelezze az info@hangszerarzenal.huemailcímen.

A rendelés lemondása, módosítása

A leadott megrendelést lemondani emilban lehet az info@hangszerarzenal.hu emailcímen. Kérjük a tárgyban a rendelési számra hívatkozzon. Ugyanezen emailcímen módosíthatja is megrendelési tételeit, valamint ezügyben keresheti bizalommal az elérhetőségeink menüpontban szereplő értékesítési munkatársainkat is.

A létrejövő szerződésről

A szerződés ráutaló magatartással jön létre, iktatásra nem kerül, de az elektronikus mentés és nyilvántartás megtörténik. A szerződés feltételeit nem magatartási kódex alapján határoztuk meg.

A szerződés nyelve, az alkalmazandó jog

A szerződés magyar nyelven jön létre és rá a magyar jog az irányadó.

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

A megrendelése onnantól kezdve él, mikor a vásárlás után visszaigazolást kap cégünktől, amely tartalmazza a vásárolt termékeket, a szállítás és kifizetés módját. Előfordulhat, hogy a megrendelt termék jelenleg éppen nincs raktáron, ekkor felkeressük Önt, hogy tájékoztassuk a termék érkezésével kapcsolatosan, vagy a hasonló termékek ajánlásával kapcsolatosan. Felhívjuk a figyelmet, hogy a termék adatlapokon szereplő leírások, csak tájékoztató jellegűek, az ebben szereplő információkért felelősséget nem vállalunk.

Mennyibe kerül a szállítási díj?

Ha a vásárlás összege eléri a bruttó 19.900 Ft összértéket, akkor a szállítás költségét teljes mértékben mi álljuk, 19.900 Ft vásárlás alatt a szállítási költség a vevőt terheli, amely 1.000 Ft-al növeli meg a rendelés összegét. A garanciális problémákból adódó szállítási költséget minden esetben cégünk fizeti.

Mennyi idő alatt kapom meg a terméket? 

Ha a rendelt termék megtalálható a raktárunkban, akkor a szállítási folyamat azonnal elkezdődik és a visszaigazolás után kb. 72 órán belül meg is érkezik. A raktáron nem lévő termékek a lehető leggyorsabban jutnak el a vásárlóhoz.

Hogyan fizethetek?

Két lehetőség van a fizetésre:

  1. A csomagküldő szolgálat érkezésekor az áru átvételével egy időben kell a számla végösszegét kiegyenlíteni.
  2. A rendelési visszaigazolást követően, banki előreutalás is lehetséges (Bankszámlaszám (Sberbank):14100361-10816649-01000002).

200 000 Ft feletti vásárlás esetén cégünk a termék árának legalább 50%-ának előreutalását kérheti!!

Mennyi adó terheli még a termékeket?

A hangszerarzenál.hu oldalon található termékek árai már tartalmazzák a 27%-os Áfát, más adó típusú költség már nem terheli a vásárlót. 

Mennyi ideig szól a garancia?

A Fejes-Ker Kft az általa forgalmazott termékekre 1 év garanciát biztosít. A jótállási határidő a 151/2003 Kr-ben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül- magyar nyelvű jótállási jegyet adni. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási igény esetén a vevő kérheti:

  1. elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéva, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
  2. ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy ezen kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem kelölte meg a leértékelés okát. (151/2003 Kr, 49/2003 (VII. 30) GKM rendelet) A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.

Tudnivalók a használt hangszerekről

Használt hangszerek megvásárlása esetén garanciát nem tudunk biztosítani, továbbá ilyen termék vásárlásánál a szállítási költség mindig a megrendelőt terheli.

Fontos tudnivalók még:

  • Ha bármilyen terméket keresne, de nem találja oldalunkon, kérjük keresse munkatársunkat a 70/389-0478-as telefonszámon vagy az info@hangszerarzenal.hu e-mail címen és mi a lehető legrövidebb időn belül beszerezzük a kívánt terméket.
  • A termékek leírásaiban, áraiban szereplő hibákért felelőséget nem vállalunk!
  • Az árváltozás jogát fenntartjuk!

A fogyasztói kifogások kezelése

A vásárló kifogásaival panaszaival az alábbi helyekre fordulhat:

  1. Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Jegyzője (4025 Debrecen Piac u. 20 tel.: (52) 511-421)
  2. Észak-Alföldi Regionális Közigazgatási Hivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség (5000 Szolnok, Kossuth L. út 2. tel.: 06-56-343-706)
  3. Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület (4025 Debrecen, Petőfi tér 10 tel.: (52) 500-749)

Elállási jog: 
A Vásárló a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni, ideértve a kiszállítás költségét is. 

Elállási jog gyakorlásának a menete: 
Amennyiben a Vásárló élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni: 
Postázásai cím: 1067 Budapest Eötvös u. 19.
Email cím: info@hangszerarzenal.hu
Fax: +36-1/413-7217


Ebből a célból a Vásárló felhasználhatja az elállási nyilatkozat mintát is, innen tölthető le.

Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe. A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket Hangszerarzenál címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban nem köteles a Vásárló része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Szolgáltató jogosult a Vásárló által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. 
A Szolgáltató visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. 
A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja. 
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal. 
A Vásárlót megillető elállási és felmondási jog alól kivételek: 
• a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes 
beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti; 
• olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ; 
• olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; 
• romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; 
• olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; 
• olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel; 
• olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
• olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából; • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;  
• hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével; 
• nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében; 
• lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
• a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

A vásárló személyes adatainak kezelése

A webshopban történő vásárlás során a vásárló által megadott adatok tárolásra kerülnek, melyet a vásárló bármikor módosíthat. A vásárló adatai mindaddig tárolásra kerülnek, míg a vásárló nem kéri a www.hangszerarzenal.hu oldalról való törlését, melyet írásban az info@hangszerarzenal.hu emailcímre kell megküldenie, pontos felhasználónév megjelöléssel. A Hangszerarzenál a vásárló adatait harmadik fél részére ki nem adja.